poniedziałek, 18 marca 2013

Odkrywam "Białą Różę"

Tak, tak, wiem, co powiecie, Ameryki nie odkryłam :) Na Waszych blogach od dawna już przecież królują prace wykonane z "Białej Róży". Ale ja do tej pory tylko podziwiałam, wzdychałam i zastanawiałam się, czy ta przepiękna kolekcja papierów będzie jeszcze w sprzedaży, kiedy w końcu będę mogła sobie pozwolić na zakupowe - papierowe  szaleństwo :) Musiałam wyrobić trochę papierów, które miałam w domu, żeby zrobić miejsce na nowe - po prostu nie mam gdzie przechowywać zapasów :) I w końcu nastała ta chwila - kurier przywiózł z Galerii Papieru same cudowności: "Białą Różę", "Kapuśniaczek", "Herbatkę dla dwojga" i moje ukochane "Usłane różami", bez którego chyba nie potrafię żyć :)))
I tak powstała pierwsza moja praca z papieru z kolekcji "Biała Róża": kopertówka z okazji urodzin dla pewnego sędziwego jubilata. Jestem zachwycona tą kolekcją. Barwami, wzorami, a przede wszystkim - jej uniwersalnością. Można z niej stworzyć prace na każdą okazję.






Poza tą małą, przyjemną odskocznią nadal siedzę nad zaproszeniami komunijnymi. Ale to już końcówka, jeszcze ostatnie 10 folderów, więc mam nadzieję, że wkrótce pokażę coś nowego :) No i w tym tygodniu dojadą do mnie kolejne nowe papiery - tym razem Magicznej Kartki. Oj, już mnie swędzą ręce, ha ha ha :)))
Pozdrawiam zaglądających tu Gości - miłego tygodnia :)

5 komentarzy:

  1. Przepiękna kopertówka, dla bardzo dostojnego jubilata!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała! fantastycznie pomyślana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka elegancka kopertówka! I te cudne kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Jak świetnie, a mnie czeka 70-tka, konkretnie kartka do zrobienia na te urodziny, więc może i ja sięgnę po te papierki wreszcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kopertówka...też zakupiłam Białą Różę i może jeszcze dziś ją potnę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!