sobota, 3 listopada 2012

Prezent od Mikołaja

W tym roku Święty Mikołaj przyszedł wcześniej! W roli Mikołaja - a właściwie Mikołajowej - wystąpiła moja przyjaciółka Basia (niektórzy znają ją pod imieniem Minnehaha) i przyniosła mnóstwo wyhaftowanych przez siebie kartek bożonarodzeniowych, a także zakładkę, magnesy na lodówkę i stickersy z motywami Hanna Montana. A to wszystko dla Fundacji Zwierzęca Arkadia - na szykowany przeze mnie bazarek :) Fantastyczna jest Basia, prawda? A oto te wszystkie skarby:


Moim ulubieńcem  jest jeżyk Margaret Sherry - słodziak!


A u mnie kolejne bileciki do prezentów - oczywiście na bazarek :)


Tym razem ramka pod choinką jest złota, a drzewko zostało przyozdobione cekinami w kształcie gwiazdek i koralikami.



Ależ wciągają te bileciki! Można by je robić i robić bez końca :)
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Oj piękne te karteczki od Basi, nie wiedziałam że aż takie cudne robi. Zawieszki przesłodkie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te karteczki i Twoje bileciki, bedą miały powodzenie na bazarku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają te karteczki:) Twoje bileciki też są super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki i bileciki pierwsza klasa!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już się zachwycałam cudami na bazarku, ale że podczytuję również i Twojego bloga to pozachwycam się i tu :) Piękne!

    Dzięki Donka :D

    Z pozdrowieniami
    Avilia/Ola ze Zwierzęcej Arkadii

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!